Bestellen & betalen
Hoe plaats ik een bestelling?
Product in winkelwagen plaatsen
- Kies het gewenste product
- voeg het product toe aan de winkelwagen.
Nadat je alle producten in de winkelwagen hebt geplaatst kan je vanuit de winkelwagen verder gaan om de bestelling af te ronden.
Er wordt dan op het door jou ingevoerde e-mailadres een bevestigingsmail gestuurd.
Bewaar deze bevestigings mail en de factuurnummer goed.
Zo kunnen we jou bij vragen of opmerkingen beter van dienst zijn
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
1. IDeal
Je kiest op de afrekenpagina voor de optie ’iDeal’ en selecteert jouw bank. Vervolgens klik je op ’bestelling plaatsen ‘. Je wordt verwezen naar je eigen bankomgeving en kan de betaling doen. Wanneer de betaling bevestigd wordt, komt de bestelling bij ons binnen. Wij bezorgen het product dan binnen de gestelde tijd.
2.PayPal
Je kiest in de afrekenpagina voor de optie ’PayPal’. Vervolgens klik je op ’bestelling plaatsen ‘. Je wordt verwezen naar de PayPalformulier en hier volg je de instructies. Wanneer de betaling is bevestigd, komt de bestelling binnen in ons systeem.
Hoe wijzig ik een geplaatste bestelling?
Als het product ons magazijn nog niet heeft verlaten. Kan je een e-mail sturen naar info@kijkboxplezier.nl, om de bestelling op dezelfde dag nog te wijzigen.
In het onderwerp kun je dan de woorden “wijziging bestelling” vermelden, zodat het proces nog sneller verloopt.
U vermeld de wijziging, en wij nemen contact op om deze door te voeren.
Hoe annuleer ik een bestelling?
Annuleren kan ons alleen als het product ons magazijn nog niet heeft verlaten.
Als het product ons magazijn nog niet heeft verlaten (geen mail ontvangen “bestelling afgerond”). Kan je een e-mail sturen naar info@kijkboxplezier.nl, om de bestelling op dezelfde dag nog te annuleren.
In het onderwerp kun je dan de woorden “annuleren” vermelden, zodat het proces nog sneller verloopt.
Heeft het product de magazijn al verlaten en wilt u toch annuleren?
Dan kunt u het product ook kosteloos weigeren bij de deur.
Bezorgen & afhalen
Kan ik mijn bestelling vandaag nog ontvangen?
Nee. Wij leveren niet op dezelfde dag!
Als je doordeweeks van maandag t/m vrijdag voor 17:00 besteld word het de zelfde dag verzonden.
Wat zijn de kosten voor verzending
- Tot € 80 zijn de verzendkosten maximaal € 7,50 binnen Nederland met PostNL
- Vanaf € 80,- zijn de verzendkosten gratis binnen Nederland met PostNL
Waar is mijn pakket
Als je de status van je bestelling wilt weten, kijk dan op je track & trace code, deze wordt automatisch naar jou gemaild.
Heb je geen track & trace dan kan je een mail sturen naar info@kijkboxplezier.nl
Wat als mijn pakket vertraagd is?
De bezorging is in de handen van de koerier (PostNL). Via hun website kan je met de track and trace nummer de bestelling in de gaten houden.
Wij weten dat zij als betrouwbare partner hun best doen om het zo snel mogelijk te bezorgen. Het geduldige wachten van jou zal beloond worden.
Kan ik mijn product ook ophalen?
Nee. Dat is momenteel nog niet mogelijk.